Måndag..

Yes i dag är det måndag, ny dag, ny vecka härligt.
I går så var jag och Ekman på bio här i hagfors, andra helgen i rad nu :) Vi kollade iaf på Benjamin buttons otroliga liv, den första 1,5 timmen var så dryg så jag var på väg att dra hem, men jag stannade ändå, å tur var väl det för fasen va bra resterande av filmen var.

I dag så har jag inte mycket planerat, tänkte gå en promenad bort till syster och Ester fisen lite senare i dag.
Sen blir det nog att  åka till pekås å stor handla, jobbigt att bära alla tunga kassa själv men får se det som träning :)



Ger filmen en 7 av 10, hade dock förhöga förväntningar (som alltid) Och den dryga början drog ner poängen rejält!

Nej nu ska jag gå in och prova en Scrub som jag fick av madde, den verkar super :)

Ha en fin dag

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0