Ny vecka

Wille är en riktig tröttis i dag han, han bara sover och sover. Han ligger här i soffan bervid mig och jag vågar inte röra mig ur fläcken för är rädd att han ska vakna, får la sitta här tills han vaknar vilket kan bli vääädigt länge.

Längtar efter min honey nu ja, men han är väl hemma snart hoppas ja, eller ja om 2 timmar iaf.

Tror jag ska klämma ett avsnitt av skärgårdsdoktorn nu ja! Är juh så sjukt tråkigt pogram på dagen.

I Kväll hoppas jag på en långpromenad, Är så skönt att få komma ut och gå/springa när man har suttit inne en hela dag. Känner sig som en ny människa när man kommer in tar en duch och sätter sig i soffan.

Nej, Ha en så fin dag

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0