Onsdag

Fasen vad mycket jag har hunnit med i dag! Jag har käkat frulle, Varit bort till vintervägen och gått med begge hundarna, varit till pekås och till lidl, Käkat lunch och nu har jag nyss slängt i två proppfulla maskiner med tvätt! Fy fan va bra jag är!

Köpte bajspåsar och tuggben till Wille i dag:) Åhh man vill bara köpa massa grejer till han. Dock är juh inte utbudet så stort här i affärerna! Tror vi ska göra oss en sväng till KD nån dag framöver nu. VIll köpa en Pläd på ikea som skrutten kan goza i :)

Ska dra upp till domus och köpa hårfärg oxå, ser fan för jävlig ut i håret!  Sen skulle jag behöva dra upp till Lina och Lindas och klippa mig oxå, men jag har inget nummer dit! Skit! Nån av er som vet nummret??

Nu ska jag leta recept på Broccolisoppa, Vi ska äta det i kväll hade vi tänkt!

Ha en fin dag vänner!

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0