Söndag


Nu ligger lell skrutten och sover på sin filt under boret.

Var  bara ute en gång i natt med honom oxå , kl 05.00 pep det till i korgen bara att dra på sig kläder och springa ut. Blev kiss och bajs, han är så duktig. Är så stolt att han säger till när han är nödig.
Sen när vi kom in så trodde han att det var morgon och började busa som en galning, gick inte att få honom att somna i korgen så vi tog upp honom i sängen och sov till 08.30 då var det dax igen:) Men det var min tur att sova denna morgon så jag sov tills kl 10 fan va skönt det var :)

Honey har åkt  till Filipstad med erik och pontus, de ska till pontus och umgås idag, blir kul för han.

Jag har nyss kommit hem i från mormor, jag och Wille var där och åt våfflor med grädde och sylt, det var mummmma :)
Hugo och Wille gick bra ihop oxå, det var väntat eftersom hugo är den snällaste hunden som finns.

Fan vilket härligt väder vi har föresten! Har varit ute och gått en långpromenad i dag med hugo i det härliga vädret, fan va skönt det var. Synd att inte wille har nog stor än så vi kan ta lång promenader, men det kommer väl det oxå.

Nu när solen skiner in ser man verkligen hur dammigt det är. Tror det är dax att damma av lite.

Har några bilder på honom som ni kan få se, ska bli bättre med att lägga in bilder på honom.





Ha det så bra allihopa, så hörs vi när jag har tid igen :)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duud i vääden! När jag kommer hem på påsklov förväntar jag mig att få busa med er =)

2009-03-17 @ 10:45:59
URL: http://4vil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0