Tisdag

Fasen  va skönt det är att vara hemma i Hagfors, Jag känner mig som en ny människa! Att få vara hemma med honey är underbart. Ingen stress, ingen panik, tar allt som det kommer! Det gillar jag.

Nyss käkat lite lunch, blev lax men nån grönsaksmix, så nu är magen mätt :)

Var ute och gick med pappa aston och uno och hugo förut i dag för förmiddagen, blev en tur på 8 km. Skönt som fan.

Ska ta mig en tur till bibblan nu snart, ska låna lite böcker om valpar osv. Måste juh vara kunnig när Wille kommer, så allt blir rätt i från början.
Nästa onsdag får vi hämta lill skiten, huuua va spännande allt är. Kommer vara stenhår på att ingen får komma å hälsa på de närmaste dagarna, Wille måste få känna sig trygg i sitt nya hem och med oss så klart.

Han är så himmla liten så jag är lite rädd för att tappa bort honom här i lägenheten. Men jag tror det kommer gå bra, men pirrit det är det.

Lite nervös över när vi ska hämta honom, uch lämna sina syskon sin mamma och sin pappa. Jag tänker mig själv in i situationen. Men så är djurens gång. Det kommer gå bra! Han får juh en ny mamma och en ny pappa :) och massa kompisar:)
Vi har iaf gjort upp med Joel och Elisabeth att vi ska träffas en gång om året, eftersom de har släkt i munkfors så passar det juh bra att de kikar förbi när det är å hälsar på munkforsingarna..


Våran prins wille<3

Kommentarer
Postat av: Frida

så jäkla söt liten valp!! ,D

2009-03-03 @ 21:45:21
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0