Tokigt

Haha, jag kom nyss på mig själv att jag har juh förfasen glasögon, de har jag nog bara använt EN gång sen jag kom hem i från norge, Herregud, inte undra på att jag har ont i huvudet och i ögonen varje dag. Jaja tur jag kom på det iaf.  Tokigt det kan bli. hehe.

Mormor ringde mig förut, hon ville bjuda mig på mat :) gott då slipper jag äta ensam. :) Och så får jag träffa Ester oxå, dodingen det, och sen så får juh Wille träffa hans bästa kompis Hugo oxå, det gillar han.

Andra natten i rad nu som har inte ska ut, fan va skönt. Vi har märkt att lellskiten är mörkrädd oxå, Ända sen han kom till oss så har vi sovit med en liten lampa tänd, så att vi ska kunna se honom å så. Men i natt så släckte vi lampan och då blev han lite rädd, han pep och gick runt i rummet. Men tillslut så gick det bra och somnade i sin korg med en filt runt sig.

Nu kom han upp i mitt knä oxå, dax att sova tycker han<3

Vi hörs senare,

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0