Tröttis

Go kväll på er :)
Inte ofta jag bloggar på kvällen inte. Sitter uppe och letar mönster till hundkläder som svärmor eva ska sticka till Wille.
Det är juh så sjukt dyrt att köpa, När vi var i örebro i söndags så var vi inne i en affär och kollade på massa kläder, Och en liten jävla tröja kostade 500 spänn. När man kan sticka en egen för 50 spänn.

Inte länge kvar nu förns Wille kommer 6 dagar för att vara exakt. Hihi Pirrigt :D
Det blir jag mamma och pappa som åker till örebro och hämtar honom. 

Har lekt med ekman i dag. Vi var och fikade på telehuset och strosade runt på stan. Var en sväng till bibblan oxå och lånade en bok om Chihuahua. Var en bra bok ,redan läst halva.
Sen så bakade jag muffins oxå, sågt jätte bra ut till en början MEN sen var jag tvungen att gå på toaletten och då vart dom jävlarna lite brända och torra! Jag som hade gjort dubbel sats och allt, jaja bättre lycka nästa gång Backman!

På lördag blir det ferre för hela slanten :) grymt taggad! BLir lix "sista" festen nu på ett par månader framöver, så jag satar på en kanon fest och massa gott dricka!

Nej nu ska jag bannimej gå å lägga mig bervid min snoz som redan sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0