Vårväder :)

Fy fan vilket väder vi har, ååhh jag vill bara vara ute och gå nu. Men det vill inte Wille har fyser och blir blöt det gillar han inte. Han står mest och piper och vill upp i famnen! Godingen.

I dag så är det jag som är en riktigt tröttis, Wille väcker mig som vanligt vid 05.30 den lilla vapen måste ha en väckarklocka innom sig! Men vi gick upp och åt frukost och myste en stund framför tv:en men vakna med the voice. Vi delar alltid på ett glas med A-fil på morgonen, mummsigt det.
Sen så gick vi å la oss i sängen och sov i två timmar timmar, men var lika trött när han väckte mig.

Har damsugit hela lägenhten idag, det var verkligen väl behövligt. Tror vi hade ett kilo grus i hallen.  Wille blev rädd för damsugaren oxå, men när han har fått lukta och kollat på den så gick det bra sen.

Imorgon så kommer Mailn till mig oxå, det var juh sjukt länge sen vi umgicks, men det ska verkligen bli jätte kul.


Har en blodpudding som ligger i kylen och väntar på att bli uppäten, men vettufan om jag vågar smaka , är det gott??
Kommer iaf ihåg hur det luktade när vi fick det i skolan.


Ska försköa ta lite bilder på wille i dag oxå, men det är inte det lättaste det.

Ha en fin dag mina vännner! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0