Chilllla

Chit jag är en riktgt sucker på att blogga, men man kan inte vara bra på allt!

För två dagar sen så skrev jag ett riktgt långt blogginlägg, men när jag hade två ord kvar att  skriva typ så stänger datorn av sig och allt var borta. Då blev jag lett.

Sitter iaf och dricker en kopp kaffe nu och chillar lite. Har varit hemma hos Annie hela dagen i dag. Hon bjöd mig på lunch som vanligt, gott som tusan var det! Sen så drog vi upp till vådcentralen så jag fick ta sprutan.

Skulle ha varit på innebandy ikväll, men Dzeneta bangade så jag ska vara hemma och käka tacos och kolla på idol ist, går lika fint det.

Till Torsdagen drar jag till götet, fan va nice det ska bli!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0