English brakefast

Det har jag och honey nyss smällt i oss, Och fy farao va gott det var, Ägg, bacon, vitabönor, prinskorv och rostat bröd och kaffe. Inte varje dag man äter det till frukost inte. Näst helg så ska vi äta armeican pancakes med sirap. Roligt att göra något annolunda för en gångs skull :)
Men en sak är säket är att det är jag som kommer attt ligga i löpar spåret i eftermiddag, Var förmodligen inte den nyttigaste frukosten jag åt ;) haha. Nej men jag är inte långt ifrån mitt mål på vågen nu så det gäller att ligga i. Only 3 kg kvar. Men nya mål kommer man förmodligen att få när man väl nått sitt första mål. Så är det alltid, men jag gråter inte för det ;)


Bilden ser kanske inte så jävla härligt ut:P

Sitter igentligen och pluggar nu, men jag behövde ett litet brake. Just nu så har jag plugg över öronen och jag vet inte hur jag ska hinna klart med allt tess tisdagen. Håller på å avslutar en massa kurser nu så allt måste in så fort som möjligt, tur att jag inte ligger efter med någon studieenhet.


Jag längtar sjuuukt mycket till jul oxå och snön framförallt. Vill börjar använda mina snyggfula skor nu.
Plus att jag vill åka pulka och skidor.

Nej dax för massa plugg, ha det gött


Kommentarer
Postat av: Eva

Klart jag vill åka pulka med dig! Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig mitt tefat hem till Hagfors =P Shit så kul! Nu är jag också taggad =D

2009-11-22 @ 12:52:33
URL: http://4vil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0