FANJÄVLASKIT!

Imorgon så har jag matte prov, Jag kommer att köra så in i helvete på det jävla provet! Har suttit näst intill hela dagen och plöjt igenom hela boken, och gissa vad? Jo allt blir som en jävla gröt i huvudet och jag blandar ihop allt! Fan Fan Fan!
FAN va jag kan ångra ibland att man var så "ung och dum" Det var juh mycket roligare att snacka igenom lektionerna än å plugga. Yeha thats life...

Iaf imorgon efter provet så kommer bror å hämtar mig, då ska vi dra å gadda oss igen! Dock har jag en kännsla av att det inte kommer bli bra, känns som om jag inte kommer bli nöjd. Men så kännde jag juh förra gången oxå, och det blev juh mega bra :)

Jag har ett enorm sug efter att få göra totalt slut på mig, träna så att benen nästan viker sig, haha grymt det lät. Men jag har sådan lust att dra ut och springa och göra av med massa engergi och aggritioner! Det får det blir, ska ladda ner massa pump musik till min nya mp3  och ut och köra järnet sen! :)





Kommentarer
Postat av: Kaxen

Provet kommer gå så bra så =) Snygg bild btw! Och när jag kommer hem vid jul så ska vi träna så benen går AV!

2009-11-17 @ 09:20:18
URL: http://4vil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0