In love

Jag är fortfarande skit öm på höften efter gaddning. Denna gång gjorde det riktigt ont! Trodde aldrig att jag skulle orka, 1.5 timma tog det och jag stog ut med nöd och näppe. Jag undrar hur många fula grimarser jag gjorde, skulle ha varit kul om någon hade filmat då hade man fått något att skratta åt iaf, haha. Tatton blev iaf skit snygg, och jag är hur nöjd som helst, det var värt varenda nålstick och varenda bloddroppe! :)

Gick med nyss i en grupp på facebook "Vi som gillar twilight", men jag gillar inte twilight jag är BESATTTTTT! Jag har läst tre böcker på 3 månader och vardera är på 400-500 sidor och har en bok kvar, EN bok kvar bara?! och den boken ligger hemma hos Ekmans föräldrar i uddeholm, å jag får hämta den när jag vill. Men grejer är att jag inte vill hämta den, för jag vill inte börjar läsa den för då vet jag att jag kommer läsa ut den på en vecka och sen så är det bara slut på allt. Det vill jag inte! Har fan lite ångest till och med och då är det illa. Ni som inte har sett filmerna eller läst böckerna fattar inte vad jag snckar om. Men jag rekomenderar er verkligen att läsa böckerna. 
Aja hur som helst, så måste jag hämta boken snart ändå, fan fan fan!

Nu ska jag gå ut med Wille sen blir det köttfärpaj med vitlöksås och en fetaostsallad, mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0