Rastlös

Är så jäkla rastlös, skulle ha varit iväg å simmat med det blev inget. Lika bra att jag inte anstränger mig nu när jag är förkyld, vill juh inte bli värre sjuk tess på lördag.
Men sen bli det att skaffa kort på miljhälsan.
Styrkan är alldeles för dyrt + att man är bunden i ett år. På miljöhälsan så är är det 3 månaders kort som gäller och det kostade runt 700. Blir perry för mig det. Tröttar så fort av att stå å tröö inne på ett gym.
Dock skulle det sitta fin med en tränings kompis, men man kan juh inte få allt. Finns nog några att välja på miljöhälsan ;)

Har vairt ledig i två dagar nu, börjar i morgon igen. Dock har jag inte fått så mycket läxor gjort, men så kan det gå när det finns så mycket andra roliga saker att göra. :P

Nej nu ska jag dra iväg till Norbergs, är juh kvällsöppet idag ;)

PUSS


Min lilla valpis ;) Här var han kanske 3 månader. Mammas pojke!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa joo, vi får väl se :) men skulle vi ändra oss nu har jag iofs inga maskeradkläder ;o

2009-10-29 @ 19:15:35
URL: http://raisetofame.blogg.se/
Postat av: Jessica S

Ja å marcus är på miljöhälsan, så du är förberedd å inte skrattar ihjäl dej om du ser oss där menar ja ;)

2009-10-30 @ 07:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0