Tisdag

Tisdagsmys med kaffe och ballerina kakor, Wille får smaka av det ljusa locket, eftersom hundar inte får äta choklad. Han springer och gömmer kakbitarna bakom stora krukor i fotöljen under mattan och bakom soffan, sedan efter några minuter så springer han och äter upp dom, haha han är så goo så jag blir tokig! :)

Idag i skolan så har vi fått mata varandra med kräm och mjölk och smörgås känndes helt sjukt, men förmodligen lärorikt. Vi beter oss så sjukt mot varandra, haha men det är kul. Roligt att jag har kommit i ett sådant härligt gäng!

Till helgen så är det juh en riktgt party helg oxå, hagfors iaf. Det är juh byn för 18 och så är det tjejkväll i parken. Byn lockar mest faktist men vet ingen nära som ska dit :S får la se vad som händer. FESTA vill jag göra iaf, det är en sak som är säker iaf. 

Klickade hem lite saker från eleven idag, så nu ska brynen färgas. Blev juh så bra sist när madde gjorde det på mig. Så jag ska prova själv nu, haha undrar hur det kommer att gå?!



 



Nu ska jag gå in och ducha och smörjar mig med body butter och bädda ner mig i soffan. Doftljusen är tända och en tekopp ska slinka ner nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0