Vanilla Coke

Det sitter jag och dricker nu! Den är faktiskt riktigt god :)
Idag så fick vi för oss att dra till KD en sväng för att fixa kläderna inför helloween festen, nästan allt är fixat några små detaljer kvar bara, men det beställer jag på nätet, så jäkla svårt att få tag på.
Var tvungen att prova kläderna förut när jag kom hem, haha vi fick oss allt ett gott skratt jag och honey :) Det ska bli super kul och jag längtar som fan!
Köpte även 3 par tröjor oxå, en som jag har letat som en tok efter och så hittade jag den idag, det är nån toppliknaden grej eller tunika kanske men sidenbandsknytning i nacken. Sååå snygg.

I morgon kommer det att hända grejer iaf, Kommer få fin besök av Annie och Tyra. Såååå jäkla kul att vi har tagit upp kontakten igen. När vi var unga så var vi som systrar, var alltid med varandra och vi hade så kul. Men nått hände och vi vet inte rikigt vad, men vi avslutade iaf vår kontakt bara sodär och nu efter 5 år så kommer hon till mig IMORGON, det känns sjukt! Men gud va kul det ska bli! Och lite pirrigt är det att, men det ska det vara om man inte har setts på 5 år. Vi kommer ha mycket att prata om :)

Nej nu pallar jag inge mer, ska krypa ner  i sängen med honey och Wille å bara mysa, tycker om mina pojkar sååå mycket!


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0