Party!

I lördag när jag var ute och fikade med Elina och Dzeneta så kom jag på den briljanta iden att dra till Kd och festa järnet. Jag var så jävla trött på att plugga så detta gjorde gott för själen, aja sakt som gjort drog vi in på bolaget och köpte en jävla massa sprit in på ica och köpte lime blandricka red bull chips etc. Sprang hem duchade fixade mig från topp topp till tå, tog bilen och hämade Elina och Dzeneta och körde med en jävla fart till dunkande musik ut till hammarö på fest. Var bara att korka upp och sätta en cigg i munnen så var det party hela natten lång.
Blev alldeles för mycket dricka för oss tre tjejer, slutade med att jag och Elina låg på golvet och gapflabbde åt allt som fanns. Gick å la oss kl fem, somnade i Antons säng med en boxer tik i min famn, det var mys dä ;)
Dagen efter var väl kanske inte lika roligt! :P

















Dom vackraste bilderna behåller jag för mig själv, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0