Sommaren 2009

Tänkte göra en sammanfattning av sommaren 2009 i bilder.


Jag och Ekam i gbg på liseberg.


Var å kikade på EMD :)


Bror tog studenten.


Midsommar hos Ekman


Vi drog upp till Malung på dansbandsveckan.



Jag och krstiffer drog till Varberg med mamma och pappa, tror pappa försökte se farlig ut eller nått, haha


ute och käkar


Ullared, Yeha ;)


Gick på strandpromenaden


Var i sunne och härjade


Hemma hos sandra


Cyklade mycket med Ekman, Och mycket med Eva :) Saknar er brudar!


Dop för Ester


Karate fylla i Oslo med bäste madde :)


Dzeneta var oxå med å härjade :)


Ja det var väl i princip sommaren 2009 dä, vart inte så mycket för jag jobbade as:et av mig på sättragråden :P!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag saknar dig också <3

2009-09-08 @ 10:26:35
URL: http://4vil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0