Torsdag

Dricker kaffe nu och funderar på när jag ska dra tummen ur rööva för att börja plugga. Är så jävla trött idag, vet inte vad det är med mig.
Fick  tillbaka första studieenheten idag och jag fick iaf VG på den, så det blev jag nöjd över, jag menar det blir juh bara bättre och bättre :) Så jag hoppas på ett MVG nu på den andra för den blev jag mer nöjd över.

Till helgen så blir det filipstads marken oxå :) Ska dit med honey och han föräldrar. Ska dra in till Åse och kika lite i permarna för att få lite insperation. Jag och broder ska juh skaffa oss en till :) Men hon ska få rita en till mig igen, vill juh inte ha som någon annan har. Skulle aldrig i hela mitt liv bara ta en tatto ur en perm som 1000 andra har.

Eftersom det är olaligt att ladda ner musik osv nu så har honey skaffat ett musikpogram på nätet nu åt mig, verkligen all musik finns där oxå, skit bra. Men det kostar flera hundra i månaden men han fixade så det är gratis, vet dock inte hur snillen gjorde.



Mammas finaste kille<3 ska börja på valpkurs nu till veckan, Bättre sent än aldrig. Har stått i kö sen han var 3 månader. Är övertygad om att det kommer gå bra, eftersom vi har tränat honom så mycket hemma. Väldigt lätt lärd och vill verkligen träna.





 

Nej nu ska jag läsa lite om cancer, sen blir det en långpromenad med Wille.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Så söta då =)

2009-09-04 @ 08:48:29
URL: http://4vil.blogspot.com
Postat av: lina

naww tack eva. I miss you!

2009-09-04 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0