Heeelt ok

Det blev en rätt bra kväll ändå tillslut. Är glad att jag har sådana fina människor omkring mig som gör mig glad.
Blev en härligt promenad med wille sen gick jag och mormor upp till brasan i blinkenbergsparken. Alltid lika drygt att höra muskikåren spela och när dem håller tal osv. Men det är en tradition och de ska man hålla på tycker ja. Brasan var stor och fin iaf, värmde skönt mot slutet. Wille var med och ville busa med varenda hund han såg, helt tokig var han. Gick till domus efteråt så ja fick köpa mig ostbågar, som jag sitter och mummsar i mig nu.
Nyss duschat och satt på mig mjukis byxorna, sköönt! Var länge sen jag hade de på mig.
Men det hade som sagt varit roligare med fest, men man kan inte få allt här i livet. Aå sen så är det nog nyttigt för mig att få all den vilan jag behöver, eftersom praktiken suger alla energi ur mig just nu. Å sen så vill nog wille ha mig hemma oxå ;)
jalla va jag dillar...

Nu ska jag iaf hitta nån bra film jag kan kolla på, är inte trött för fem öre så det blir nog nån rulle ikväll. Honey ringer säkert i natt och vill bli hämtad. Men ikke, vågar fan inte gå ut till parkeringen när det är kolsvart ute, haha mörkrädd eller vad. Wille är juh inte till sådan stor hjälp om det kommer nån fuling och ska ta mig, höhö.

Nej ha det bra hörrni, Sov gott.

 
Gammal med söt bild på mig och gullrompa :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen åååh <3 busongen miiii!!!

2010-05-11 @ 21:01:32
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0