Löradag

Vill bara tipsa er om en så jävla rolig blogg, eller såå jävvvvla roliga kanske den inte är. Men om man har tråkigt nån kväll så kan man sitta å plöja hur mycket som helst i denna blogg. Anagina.blogg.se , ni har säkert redan läst den och att det är jag som är efter men ville ändå bara tipsa för jag tycker det är kul när folk tipsar om andra bloggar. Läser inte så mycket om vad hon skriver utan kollar mest videobloggarna är de är så jävla roliga.
Kollade några igår kväll och jag höll på å pinka i brallorna av skratt.

Ikväll kommer Malin och Henrik till oss, blir film mys. Var meningen att vi skulle laga Sushi men det blir inget för Henrik hade spelat fotboll och var hungrig och sushi är inte mycket för en fotbollspelare. :P

Nu ska jag dricka en stor kopp kaffe och äta en hemgjort fransk våffla :)

Ha en fin helg hörrni :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0