Måndag

Sitter och pluggar som vanligt. Har gått och blivit världens värsta plugghäst, pluggar jämt! Men hey, om en vecka så börjar jag min praktik i KSD och ska jobba heltid vilket  innebär att jag inte har tid att plugga på en månad. Så särför måste jag göra ALLT nu.
Så jävla nervös inför praktiken, ska lära mig ta massa olika prover osv, är juh själv spruträdd så jag vettu fan hur detta ska gå, övning ger färdighet :)

Ska till tandläkaren idag oxå, ucha vill inte har inte vara där på två år nu och tänk om jag har hål?! Har juh varit lite slarvig med tandtråd å grejs men men, nån gång i livet måste man juh få hål i tänderna. Inte ett hål på 22år, mäkta stolt! :)
Ska inte ha min vanliga tandläkare hellre för han hade inte tid, så det blir väl nån dansk jävel eller nått som jag inte kommer förstå ett ord av vad han säger, kanske lika bra det?!

Nej nu ska jag fortsätta med nackskador här, I ettermedda ska jag och Annie ut och gå, ska bli kul länge sen jag såg tjejen!

Ha det bra!


Saknar mitt långa hår :P

Kommentarer
Postat av: Äva

Du är jättefin i ditt korta hår, Penny =)

2010-04-19 @ 14:33:52
URL: http://http://avil.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0