Påska

Vilken bra påsk det har varit hörrni! Massa mat,godis och fest :) Har varit riktgt seg idag men otroligt effektiv. Vaknade kl 11.30 sjuk som ett svin, alltså inte fyllsjukt utan sjuksjuk. En hals som är svullen och ömmar som bara den, slemmar och hostar som en tok, inte nice!
Men trots detta så tog jag mig i kragen och rensade mina garderober, massa kläder som ska slängas, massor jag inte använder. Gött å bli av med all skit man samlar på sig under åren. Dammsög hela lägenheten, städade badrummet och fixade i lägenheten. Så himmla gött när det är rent och iordning. Hatar verkligen när det är stökigt och skitigt!
Nu är jag trött som en sill, sitter och dricker coal ZERO och det smakar skit! Ska vara vanlig cola, annars kan det kvitta...blabla...

Jag är så himmla sugen på att träna, men ingen bra kombo när man är sjuk. Blir bara värre och tar längre tid innan man blir frisk.

Imogorn blir det middag hemma hos mormor, gött å slippa laga  mat :)


Var till domus förut och handlade och blev så himmla ledessen när jag fick se en tjej jag vet är med barn full som fan och förmodligen hög som ett hus. Mår illa bara jag ens tänker tanken.

Hoppas ni har haft en bra helg mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0