Pjucks..

Känner att jag kan börja använda mina röda textilskor vilken dag som helst. Dom är inte jättefina men lite små charmiga sodär:) Fint att ha ett par färgglad skor nu när våren är här.

Förövrigt så sitter jag och pluggar röven av mig. Skriver om brännskador och får se en massa vidriga bilder. Drack en smoothie till frukost idag och när jag har sett för många bilder av blodiga sår så tyckete jag det började smaka blod och järn av smoothien. Det var den frukosten dä.

Nu har jag bara en STOR enhet och en liten enhet kvar att göra sen är jag färdig. Men eftersom jag redan har gjort två snart så pallar jag fan inte att göra två till. Nån måtta får det vara.

Jag och honey har tittat på utlandsresor och vi planerar att åka vecka 23. Om kristoffer får godkänt från chefen så åker vi.  Blir tidigt pga av att jag ska jobba heeela sommaren. Vecka 24-34 ska jag jobba och jag har fått många turer, inte mig emot för jag vill juh tjäna massa pengar :)

Vill ut och ta en långpromenad nu, ska ringa till Äva och höra om hon ska med hon brukar inte banga :)

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är så välkommen såå! :) Idag är det riktigt varmt och skönt här.

2010-04-12 @ 16:41:05
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Äva

Jag brukar inte banga, men igår gjorde jag det. I dag är det du som är upptagen =)

2010-04-13 @ 19:46:35
URL: http://http://avil.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0