Sex mil på cykel

Fy fan vilken dag! En hrälig dag dock men jävligt jobbig. Jag och Eva gjorde upp idag att vi skulle cykla runt uddeholm ca 1.3 mil. Men den stöllen kom på att vi skulle cykla till Munkfors istället. Men vi vände vid Höje. Mina knän pallade inte mer. Hade mormors cykel och mormor är jävligt kort i jämförelse mot mig så ni kan juh täka er vad låg den sadelen var, därav blev knäna sönderslitna. Jippi!

Har ont i röva och resterande av underdelen. Nästa gång blir det vadderade byxor. Åker aldrig mer sex mil i mjukisbyxor, det är en sak som är säker iaf.






Stannade och tog en fika paus i råda. Kakor och bananer. Måste juh få massor av energi när man cyklar så lång.


Eva var hel nöjd ho :)

Nej nu ska jag vila röva, hur man nu gör det?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin du är! Har du färgat dig? Var tröjan go förresten? Har inte använt min än pga luftvägsdreten! Men till veckan hoppas jag få inviga hela outfiten och springa så fettet dallrar :)

2010-04-14 @ 23:24:31
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Blev något fel när jag kommenterade. Skrev iaf något i stil med "Va fin du är! Har du färgat dig? Var tröjan go förresten? Jag har inte använt min än pga luftvägsdreten! Men till veckan hoppas jag på att få inviga hela outfiten och springa så fettet dallrar :)"

2010-04-14 @ 23:28:46
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det låter bra :) Jadu, nu har jag åkt på en förkylning också. Precis när hostan lugnat sig lite. Men vafan, så länge det är solsken ska jag inte klaga :)

2010-04-16 @ 10:33:11
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0