Fredag

Blir så jäka irriterad på mig själv, jag och min beslutångest!
Skulla ha beställt resa igår, men det blev inget för jag kan inte bestämma mig om jag vill ha allinclusiv eller ej.
Visst jävla skönt att slippa bry sig om mat osv, men tycker att det är lite av charmen med att åka utomlands och testa olika stället att äta på. Det är juh såå mysigt att sitta på nån fin uteservering på kvällen och äta och dricka gott.
Tror det får bli frukost buffe bara, sen fixar mat mat själv. Japp!

På måndag börjar praktiken i Karlstad oxå. Pirr i pirr! Ska bli så kul.

Ska åka ner till KSD imorgon och se hur jag ska gå från busstationen till sjukhuset.
Sen ska jag även försöka komma in på avdelning och säga hej^^, Om jag vågar.
Blir även en massa shopping, det sugen i shopping tarmen. Var inne på nelly.se igår kväll och herre va snygga klänningar dom har fått in. Vill ha allt! Men allt kan man inte få, får nöja mig med en tur till KSD inte fy skam det hellre.

Som ni vet så har juh jag planer på att flytta ner till KSD själv för honey ville bo kvar här. Men så igår så började han kolla på lediga jobb i ksd osv, pratar på hur han tyckte att vi skulle bo och så.
Så nu verkar det som om han vill flytta med mig ner :) Det värmde i hjärtat.

Nu blir det att plugga om mag och tarmsjukdomar, Jipppi!

Ha en underbar dag alla :)


Bild från i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0