Söndag

Har nyss landat i soffan efter en uppigande fikastund med honey. Blev smörgåsar, kaffe och skorpor med ost och apelsinmarmelad. Mätt i magen är vad jag är just nu.

Var ute och gick runt sjön förut med wille och kristoffer, fast Kristoffer cyklade brevid mig den latmasken. Tror jag aldrig har gått så fort förut.

Imorgon så börjar praktiken oxå, Pirr i pirr! Ska bli gött å slippa skolan ett tag. Dock slipper man inte studieenheterna har fem st som ska vara inne om fyra veckor. Hur ska jag hinna plugga när jag jobbar hel tid och är borta 12 timmar om dagen?

Till nått roligare, Resan till Rhodos är beställd. Fjortontusenfemhundrakroner fattigare, men hey det kommer vara värt vartenda jävla öre. Hotellet är helt underbart och där kommer jag må som en prinsessa.
Kanske kan lägga upp nån bild:)

Nej nu ska jag gå bort till sättragården och fylla i min lönerapport sen till nöjesbutiken för att köpa busskort!
Ha en fin Söndag hörrni!

Den här bilden får mig att längta efter sommaren i Oslo! Love it!!!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!Hoppas det går bra i kd:)? Kan inte bli med ut på valborg, synd. Hade vart kul annars:)

2010-04-28 @ 10:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0