Muffins

Nyss bakat proteinmuffins, tror dom är riktigt goda :) Inte en guntta socker i, bara fruktsocker som kommer från banan :) Kan lägga upp receptet här.

Protinmuffins
2 Äggvitor
2 Msk kakao
40 g proteinpulver ( Jag använder hallonsmak)
1½ Banan
40 g Hasselnötter
2 Msk fullkornshavre
1-2 tsk kokos

Bara att blanda allt i en blander och in i ugnen på 175 grader i 5-6 min.
Det blir ca fem st, går bra att frysa oxå.



Har ett enormt sug efter socker, men det här alternativet är iaf bättre än vanliga muffins :)
Nu ska jag ut och gå med Eva i det vidriga vädret, var sjukt länge sen jag säg människan så det ska bli kul :)
Blir så jävla off att träna när det är dåligt väder, men skam den som ger sig ,ut ska ja och smal må jag bli!

Kommentarer
Postat av: Eva

2010-08-25 @ 10:22:34
URL: http://www.callingyou.se
Postat av: Eva

De ser verkligen goda ut =)

Och vädret var inte så hemskt igår ändå. Regnkläder is the shit!

2010-08-25 @ 10:23:12
URL: http://www.callingyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0