Cool

Har ännu en gång fått klart för mig att min granne är psykiskt störd, iaf på helgerna då han förmodligen super som ett svin. Vaknade inatt av att han skrek på sin flickvänn, kastade möbler i väggen, slängde glas i väggen och var allmänt störd. Hur fan kan man bete sig så illa var och varannan helg? Tröttnar man aldrig?
I sommras så kom han hem mitt i natten, drog på Erik grönvall på högsta volym och sjön halsen av sig, ska tilläggas att han förmodligen somnade så hela skivan spelade på hösta volym i nån timma. Dagen efter skulle jag upp kl sex, hade så go lust å plinga på dörren och ge honom en käftsmäll! Nog om detta! 

Vid fyra tiden så ska jag och Evelin dra i väg och simma, ska bli himma skönt :) Ännu sitter jag i morgonrocken, dax att hoppa ur den och sätta på sig kläder. Gillar inte att dra för länge på morgonen.

Beställde förresten ett par skor förut. Har kikat på dem länge så jag klickade hem dem, dyra men sjukt snygga.


Cool by Kenza. Dom är inte så fläckiga i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Eva

Om man har en granne som beter sig så mot sin sambo ska man anmäla det som lägenhetsbråk hos polisen. Så får man INTE bete sig!

2010-12-15 @ 11:31:35
URL: http://www.callingyou.se
Postat av: madde

Vart kommer dom ifrån? :)

2011-01-12 @ 17:46:00
URL: http://rednaldron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0