God Jul!

Klockan är bara ett och jag har redan öppnat alla julklappar, men bara från Kristoffer förståss. Eftersom jag inte slutar förns kl nio ikväll så gjorde vi så och sen så orkar jag väl inte hålla mig hellre ^^ är som ett litet barn än , herre gud när ska jag växa upp? ;)

Fick iaf en sak som jag hade önskat mig men som jag aldrig trodde att jag skulle få eftersom den är såå jävla dyr. Fick iaf en Burbrry halsduk i äkta cashmere, jag vill inte ens veta vad den kostade! Fick även lite annat smått och gott så jag är mer än nöjd kan jag säga.
Nu återstår det bara att vara på två ställen till och fira jul, men jag klagar inte, tycker det är riktigt mysigt.

Nej nu ska jag ner till mormor och fross julbord sen jobba!

Ha nu alla en fin jul, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0