Onsdag

Idag så har jag min första lediga dag på sex jobbiga arbetsdagar. Känner mig bakis och allmänt seg. Blir väl så när man jobbar intensivt i några dagar och är på olika ställen helatiden. Det går runt i huvudet.
Så i dag ska bli en riktig slapp dag, ska gå runt i myskläder, osminkad och o stylad, fan va skönt. Brukar egentligen inte tycka om att gå runt och vara ful och smutsig men ibland måsta man få vara det oxå, kan inte alltid vara på topp ^^

Är lite bitter över att jag ska jobba hela nyår, jag är alldeles för snäll men nästa år ska jag fasen inte jobba julafton kväll och inte nyår hellre för den delen. Vi får hoppas att jag har ett riktigt jobb innan dess.

Nu har den nya hm katalogen dimpat ner i brevinkastet, ska ta mig ytterligare en kopp kaffe och bläddra lite i den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0