Fredag

Underbart väder är det idag, var tänkt att gå runt sjön idag när det ör så himmla fint! Men så blir inte fallet.
Blir att dra till gymet ist, har juh tränings kompis i dag å det är juh inte allt för ofta. :)


Sitter för tillfället och pluggar sjukvård, har en mega stor uppgift som verkligen suger musten ur mig. Men måste göra den om jag ska få vara heeelt ledig i morgon.

Var å klippte mig i dag föresten, blev bra men liiiite liiiite för kort, men blir nog bra bara man få fixa till det själv.



Kväll blir det fredagsmys för hela slanten dock är jag sugen på öltält med et kostar väl  skjorta att gå in så lika bra att spara pengarna tills i morogn för då ärrä party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0