Friday night

Återigen säger det klirr i min sko samling :)
Har nämligen köpt mig ett par sommar skor allaredan, så ni kan juh gissa hur mycket jag längtar till sommaren nu. Köpte iaf ett par ur kenzas sko kollektion och dom är grymt snygga.
Friday night heter dom och ser ut så här.




Enda nackdelen med hockklackat är att jag blir så himmla lång. Jag är 172 cm och dessa klackarna är på 12 cm så jag blir alltis 184cm, blir som en älg! Jaja jag överlever nog det hellre lång än kort ;)

Underbart väder idag, solen skiner och det är bara 10 minus ute:) Vill ut på en promenad, men ingen vill med och det är tråkigt att gå själv, så jag drar till gymmet nu.

Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0