In my assss!

Det blev en fylla utom denna värld igår OMG, länge sen jag var så jävla bra i rööva!
Fick iaf gå hem tidiagare från jonte, hemvägen var läängre än vanligt och det kanske tog dubbelt så lång tid att ta sig hem. herre!
Imorse när jag vaknade så tänkte jag "herregud lever ja" trodde på allvar att jag skulle dö igår och var liv rädd. Tur jag hade värdens finaste honey hemma och tog hand om mig:) Mår som jag förtjänar idag, känns riktigt surt att man spliller en helt dag pga av bakfylla. Men men kan vara skönt att slappa ibland oxå.

Nu bakar jag och honey kärleksbrownies, luktar underbart i lägenheten:) Sen ska vi duscha och mysa dricka kaffe och äta brownies och spela alfapet :)

Btw, så är det nån jävel som ringer på doltnumer till mig var och varannan dag. Men jag svara aldrig när det ringer på doltnumer, så ni vet;)

Hoppas ni har en fin allahjärtans dag<3


Kommentarer
Postat av: Eva

Det kan vara jag som ringer från hemligt nummer. Det blir så när jag ringer från praktiken... =P

2010-02-16 @ 10:24:56
URL: http://4vil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0