Lördag

Herregud vilket väder det är i dag. Snöstorm utan desslike! De varnar på radion hela tiden om trfikolyckor, fy vad hemskt. Kan juh förtusan inte ens gå ut förns man blir översnögad. Men om man har hund så måste man ut i ur och skur. Så fort jag tar fram Willes koppel och jacka så springer han och gömmer sig bakom soffan och vägrar att komma fram. Stackars liten plutt! Han fäller bak öronen och springer och nyser hela tiden när vi är ute.

Jag och honey har gjort hembakad pizza idag, supergott och super onyttigt! Men vem bryr sig, det är lördag och då får man äta onyttigt.

Ikväll ska vi hem till Malin och Henrik en sväng. De skulle ha fest så vi åker dit och chillar en stund. Inte såå sugen på alkohol denna helg, sprar mig tills nästa helg då jag ska till Oslo och härja med bästa madde. Längtar så jag tror jag blir tokig! :)

Nej nu ska jag ta å fixa till mig lite sen gå ut och en några meter med wille!

Ha en underbar helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0