Tisdag

Igår så fick jag hem Dior mascaran. Testade den förut och den är verkligen super bra. Är otroligt nöjd med den, fick långa och fylliga fransar som dom lovade.  Så om ni funderar på att prova en ny mascara köpa christian diors mascara!

Imorse så hade jag matteprov, var inte ett dugg nervös eftersom jag har tränat hela helgen typ. Men när jag väl får provet i handen och läser det första frågan så blev det black out, herre gud! Men bra gick det än då, fick nyss ett sms av stellan där det stog att jag klara och var 2 poäng i från VG, surt men glad att jag klarade det iaf :)
Det har firats med en semla och kaffe nere hos mormor.

Nu blir det promenad med Mormor, Hugo, Jag och wille, Mys! 
Ikväll blir det gymmet, ska bli så kul. Blir Löpning ben och mage :) Dock behöver jag lite tips på övningar som tränar insida lår, nån som vet nån bra övning?


Kommentarer
Postat av: Terra

Breda knäböj tar insidan låren rätt bra :)

Om du vill kan du köra med nån lätt skivstång som du lägger på nacken, då blir det lite jobbigare :b

2010-02-02 @ 15:12:16
Postat av: ˙·٠•●♥ S O F I E - welcome to my world of beauty ♥●•٠·˙

Sweet, du har en blogaward i min blogg att hämta :)



http://sofiehurtig.blogg.se/2010/february/award-to-you.html#comment

2010-02-03 @ 13:56:25
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0