Torsdag

Alltså fan va dagarna går fort nu, veckorna bara rusar förbi.
Ska ta mitt pickåpack å dra till skolan nu snart. Ska bara göra en kasslersallad först annars kommer jag inte att palla med dagen.
Var juh en snabb sväng till kd i tisdags, köpe mig ett par fin fina jeans för bara 199kr, satt som en smäck :)
Gått ner 3 stolekar i jeans, det känns bra :)

Idag stor det mellan och simma eller dra till gymmet. Men det är så himmla tråkigt att simma när basängen är 25 meter och man inte får göra nått annat än å vändra hela tiden. Så därför drar jag till gymmet ist :)

Nej kasslersallad var det ja. Ha en fin dag <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin bild vännen! Förstår att du gått ner 3 storlekar, för herregud sö litta du ä människ :) <3

2010-02-04 @ 13:42:37
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du får inte bli FÖR smal bara! Saknar dig också och jag längtar tills du kommer :) <3

2010-02-04 @ 17:47:30
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0