Trosdag

Blir galen av att ha så många järn i elden hela tiden! De ringer från jobbet och vill att jag ska jobba, men kan inte för jag har as mycker i skolan just nu. Vilket dom inte verkar fatta för dom ringer var ocg varannan dag, och jag som hatar att säga nej oxå. Men men skolan går först vilket dom borde förstå.
Har träning i dag också, är så omotiverad så det inte är sant! Ont i huv och blir stressad bara jag tänker på skol arbete. + att det suger att träna själv. Men det är väl bara att ta tjuren i hornen och pallra sig till gymet. Vet juh att jag kommer bli motiverad när jag kommer dit och att jag kommer må som en kung när jag kommer hem. Men det är just  det att man ska ta sig dit oxå, Lyfta röven ur soffan och släppa ögonen från allt plugg. Aja skit samma!

Ska sobbla i mig en stor kopp med kaffe sen blir det plugg och träning. Jag och honey ska baka bullar eller brownies ikväll, mumma:)

Vill även tipsa er om ett te som jag tycker är sjukt gott. Lipton vanilj och ananas så gott och luktar himmelskt :)


Ha en bra dag!



Te helgen bli det party party! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0