Imorgon

Smäller der rejält kan jag säga. Imorgon så börjar mitt gammla liv igen, och jag längtar som bara den.
December har varit en allt för goood månad, som börjar visa sina små spår på kroppen och det är inte okej!!
Har till och med gjort ett tränings schema för en månad sååå taggad är ja.
Dock är jag rädd för att jag har tagit i lite för mycket för långa promenader osv, men då är det bara att korta ner. Är även rädd för att det ska vara alldeles för kallt ute så att jag inte orkar vara ute så länge, men då får jag la hoppa och stutsa inne i lägenhten haha!


Såhär såg jag ut på nyår, tofflorna var juh verkligen pricken över i:et^^






Pontus och kaxen var och med oss på nyår :)

Nej nu ska jag hoppa in i duchen!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0