Lett

Blir så himmla trött på hagfors så jag tror jaf spyr!
Jag och brudarna tänkte att vi skulle festa lite ikväll. Började hemma hos mig och sedan så skulle vi dra ut.
Hade tänkter oss att prova det ny stället "my pub", med där var det typ 40+ så vi gick vodare till milano, där var det inte en käft ,bara personal. Vi drog vidare till Parken där det var tio pers. Så vi drog till baka till my pub och då var det fullt där. Jahapp bara att dra hem det. Sakt som gjort!
Fy fan blir så himmla lett, vill fan inte bo kvar här, så jävla tråkigt!

Inatt ska jag sova ensam utan mina killar:( Ingen Wille och ingen Kristoffer. Känns tomt som fan! Men det är väl bara att gilla läget och stänga dom små blå.

Natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0