Sjuk

Ja nån gång så smäller det juh och det gjorde det igår eftermidda/kväll. Jag är tok sjuk! Förkyld och feber och ett huvud som spränger. Jag är kanake sjuk två gånger om året och när jag väl blir det så är det rejält oxå.
Men tacka vet jag mitt emunförsvar ändå, under december månad så gick det både spysjukan och magsjukan förkylningar osv osv....ALLA på sättragåren var sjuka utom ja typ. Var väl tur dä, vem skulle annars ha jobbat röven av sig? ;) Så jag har väl rätt så bra emounförsvar ändå!

Gick å la mig kl 20.50 i går kväll och vaknade 09.15 imorse men trött och slö ändå. Så ingen skola blev det idag men har gjort en helt studieenhet iaf + att jag ska räka matte nu snart efter jag har sett PH på webben, missade juh såklart två ansnitt igår eftersom jag la mig så tidigt.

Nu ska jag gå och stoppa upp två papperstussar i näsan, för det står elva undernäsan hela tiden känns det som ;)

Ha en fin dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0