Sleeten

Gick upp klockan åtta i morse fy fasen va trött jag var. Men jag hatar att sova bort hela dagen på veckodagarna så det är lika bra att ta tjuren vid hornen å gå upp i tiia.
Har faktist hunnit med rätt så mycket dag ändå, diskat en stooor disk, fikat med mormor,gått en långpromenad med wille, varit till pulsen och kört ett pass, käkat mat och nu blir det aftas kaffe och sen en massa plugg och klockan är bara tre :)

Har iaf nyss köp mig ett kort på pulsen, tog 3 månader tog jag, tröttnar så fort på gym så det är lika bra dä.
Så tråkigt att träna själv bara! Men det är väl bara att köra på det:) Får hoppas att jag och Sofie kan ta några pass tillsammans.

Nej plugga blir det nu, sen kommer älski hem:)




Kommentarer
Postat av: Madeleine | Användarnamn: madde Lösenord: sayhello

Ja, vecka 9 passar bra det vet du :) Ös på bara!

2010-01-18 @ 15:46:35
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0