Söndag

På tisdag så börjar skolan igen. Det ska faktist bli riktgt skönt att få en rutin på vardagen, jag är en rutin och klock människa, allt blir så mycket enklare då. ;)
Dock så kommer denna termin blir mycket jobbigare än den förra. Vi har dubbelt så många ämnen denna termin.
Jag som tyckte att jag hade fullt upp förra terminen, jaja det blir nog bra:)


Ska dra iväg och simma klockan fyra och basta lite, sen ska jag och älski dra iväg på bio, ska kolla på 2012. Den håller på i 2tim och 30min och då hoppas jag för mitt eget bästa att filmen är bra och spännande från början annars kan det lätt hända att jag får kryp i bena och inte orkar sitta still hela filmen.

Tror jag ska ta mig en lite promenade nu innan jag börjar med lunchen det ser ut att vara så himmla gött ute, men det är 24 minus! inte att leka med. Får ta på mig skoteroverallen och rånarmössan så går det nog bra :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag laddar faktiskt inte ner musik...har inget nerladdningsprogram också har jag varit lite rädd för att göra det!! :) har fått låtar av lite olika kompisar! Funderar på att börja ladda ner, men jag vet inte från vilket program jag ska göra det från!!

2010-01-12 @ 17:18:50
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/
Postat av: Madeleine | Användarnamn: madde Lösenord: sayhello

Haha ja, jag tror fan dom hänger där varje helg! Men finnen var schysst som fan, bjöd mig i baren till å med :) Han sa en mening på Finlands-svenska också, du skulle varit med! Kommer du inte hit och hälsar på snart?? :) Vore skoj det!

2010-01-18 @ 13:11:13
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0