Torsdag

Idag känner jag mig mycket bättre, dock så rinner näsan fortfarande men febern är bort iaf, sköönt!
Undrar om jag dra iväg på ett träningspass än då i dag även fast jag är lite sjuk än. Gymmet blir det inte men tänkte simma, det kan väl inte vara så farligt? eller?

Jag är sjukt sugen på att dra utomlands oxå, jag och kristoffer satt och kollade på resor för några dagar sen och det suger i tarmen. Fan va gött det skulle vara att komma iväg.
Men han jobbar juh helt tid och jag pluggar på helt tid så det blir lite svårt att dra någonstans just nu. Men till sommaren så ska vi bannimej iväg! Vi har sakt i två år nu att vi ska åka utomlands men det ena hindret efter det andra har kommit så det har lixom inte gått. Tror vi ska kosta på oss två veckor tillochmed ;)

Nej nu ska jag sätta mig och plugga lite matte sen blir det mat och skolan kl ett!


London 2007, Glad jag var ;)


London 2007


Cran canaria 2006

HAHA va små vi var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0