Fredag

Idag sov jag ända tills 9.30, Skönt att få sova ut lite. Vaknade av att wille satt mitt framför ögon på mig med en hårsnodd i munnen och var på ett rikit bus humör. Han vet mycket väl att han inte få ta mina hårsnoddar men han smyger upp på bordet och tar en bara för att vara jävlig ;) Han brukar även gå in i badrumet och sno ett paket med tamponer och sliter sönder, himmla kul not! Men får väl tänka på att han inte är mer än ett år och är en valp/unghund fortfarande.
Till våren hoppas jag på en grund kurs och hösten ska vi börja på agility. Dock är jag lite rädd för att han är för ivrig för att vara en agility hund. Han vill juh göra allt på en gång och snabbt ska det gå. Men med åren bli det nog bra.  Annars så får han bli en cirkus hund för jävlar i min lilla låda va lättlär och va många trick han kan.
Just nu håller jag på å lära honom dansa :)

Nej nu ska jag svepa min kaffe kopp och börja plugga lite matte. Sen bli det gymmet vid två tiden! Löpning, ben och mage står på schemat idag, låter fin fint dä!


Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ S O F I E - welcome to my world of beauty ♥●•٠·˙

Tack gumman :) saknar dig massa!

2010-01-31 @ 22:42:27
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0