Äntligen

Nu har jag äntligen packat färdigt. Bara lite små saker så som smink deo som jag lägger ner i morgon.
Ska bli så himmla underbart att få komma bort, men kommer sakna lilla Wille som en tok. Han låg och sov i min resväska förut som han alltid gör när jag plockar fram den, mammas lilla skrutt.

Nej nu ska jag volyma håret lite sen blir det bingen ska upp tidigt imorgon.

Pirrar som tusan i magen redan. Ska bli så kul det här :)

Puss






Om någonting händer så älskar jag er grymt mycket! Ni vet vilka ni är<3 Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Guud va härligt!! Hoppas ni får det underbart :) Njut av solen!!

2010-06-06 @ 02:03:12
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0