Fy fan!

När jag var ute och gick på eftermiddagen i dag med Wille så blev jag överfallen av en galen hund.
Ser fan för jävligt ut på kroppen blodiga rivmärken på armar och bröst. Tur att jag inte blev biten! Dock bet hund fan Wille i i tassen :(
Det var helt sjuk, hunden var så jävla aggresiv och han ville åt Wille som jag hade uppe i famnen. Så han hoppade upp på mig och högg efter Wille rev mig och hoppade på mig konstant.
Skrek och sparkade hunden (ja jag var tvungen att sparka för att kunna ha en chans att få Wille hem i livet) så efter en bra stund fick jag in en fullträff på höften så han pep iväg på tre ben och jag fick springa hem. Ni tycker säker att det låter hemskt att jag sparkade hunden men vad skulle jag göra då han kunde ha käkat upp Wille till middag och skadat mig rejält.
Ägaren tror inte på oss för hans hund skulle aldrig göra nått sånt å bla bla bla. Lönlöst att göra en anmälan.

Detta är tredje gången jag och Wille blir överfallna. Dock var detta den värsta gången och sista hoppas ja.

Folk kommer tor att jag blir misshandlad på Rhodos så som jag ser ut på kroppen nu eller så tror de att jag gillar kinky sex, haha.

Men det gick juh reltivt bra ändå mot vad det kunde ha gjort, men det sätter sig på psyket och jag mår skit!


Kommentarer
Postat av: J

men usch va va de för hund? å var va ägaren?!!

2010-06-02 @ 07:44:01
URL: http://jolinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0