illa!!

Har nyss ätit en halv kebab special och är sjukt mätt, det står mig upp till halsen Fy fan att man aldrig lär sig äta pizza med måtta. Men även om jag är mätt som en gris så har jag och honey köpt en godis påse för 60 SPÄNN på nöjesbutiken som jag sitter och små äter ur. Känner mig som ett riktigt fetto!
Men som tur är så blir det en löpar runda dirket till morgonen, vilket ska bli hur skönt som helst och en riktigt bra start på dagen.

På tal om fetto så ställde jag mig på vågen imorse och gick av med ett leende på läpparna :) Har bara 8 hg kvar så har jag nått mitt "mål". Dock är jag inte nöjd så nått kg till ska vi klämma innan sommaren :) Tror man aldrig blir riktgt nöjd, men man kan juh inte hålla på i evigheter. Men nöjd är jag att jag har gått ner 12.8 kg :D

Ni får ha en rikgt bra kväll mina vänner, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Terra

Gud va duktig du är! :) Riktigt smal och fin!

2010-03-27 @ 01:21:21
Postat av: Lina

Naww tack terra, det värmer :)

2010-03-27 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0