Tatto

Vet inte vad som har flugit i mig men jag är sugen på att göra en tatto till, en tredje alltså.
Trodde att jag var nöjd när jag gjorde andra tatton, men icke sa nicke! Är sugen på att bygga på den andra tatton jag gjorde men det gjorde så sjuk ONT så vettufan om jag utsätter mig igen. Men viljan finns och om jag vill nått så brukar det oftast att bli så, om jag känner mig rätt.
Tror inte jag har visat mina tattos här i bloggen, så kan väl göra det. Är iaf super nöjd med dem :) Dock bli det ifyllning på den senaste snart.


Min första tatto.




Min andra tatto




Är nästan ovanligt att se dem själv eftersom jag nästan aldrig ser dem. Vilket jag tycker är bra för då tröttar man inte. Fatta va trött fan skulle bli om man hade en tatto på hanleden, ser det jämt. Men det är juh upp till var och en ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättesnygga verkligen! Nu blev jg också sugen på att göra fer =)

2010-03-25 @ 16:02:12
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0