Tisdag

Vaknade imorse av att jag hade ont i hela kroppen, vilket är ett teckan på att jag har sovit alldeles för länge. Ont i armar,huvud, ben och nacken, känndes som om jag bara har sovit i 30 min i natt. 

Har iaf pluggat matte i 2 timmar nu på förmiddagen och allt går runt i huvudet. A1+A2-B3 ^3x+4y = dra åt helvete!
Nu ska jag dricka kaffe och ta tag i sjukvården ska försöka bli klar med 6A och så gör jag 6B på eftermiddagen. Herregud, känner jag mig rätt så blir hälften gjort halvhjärtat. Är så trött på att plugga nu. Allt gå så fort så jag hinner inte med å tänka vad jag har gjort eller lärt mig, Tummen upp! 
Ser fram emot praktiken i Karlstad nu vecka 17, Ska vara på Onkilogi avdelningen. Det är där alla cancer sjuka är och de som har tumörer osv. Kommer bli jävligt hårt och är inte säker på att jag kommer palla med allt psykiskt. Men det kommer blir otroligt intressant och jag ser verkligen fram emot att få lära mig nya saker.

Imorgon så ska jag och Madde dra till Karlstad på shopping, ska bli jävligt nice! :)

Nej nu väntar plugget!

Ha en fin dag hörrni!


Kommentarer
Postat av: Elina

ja va med på onkologen i höstas, det är en bra avdelning:)ska vi ses snart?:)

2010-03-30 @ 14:02:31
Postat av: Elina

ja va me på onkologen i höstas, en bra avdelning:)ska vi ses snart?:)

2010-03-30 @ 14:04:18
Postat av: Elina

oj då!

2010-03-30 @ 14:05:10
Postat av: Lina

Okej, ja jag har hört att det ska vara jätte bra där. ska bli otroligt intressant. Ja det tycker jag verkligen att vi ska göra snart.

2010-04-04 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0