Torsdag

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Men har faktist inte haft tid TROTS att jag har sport lov. Eller ja man kan inte säga att jag har lov hellre för vi har lika mycket skol arbete än då.
Har nyss sätt i mig en rejäl frukost bestående av havregrynsgröt, en mjuk smörgås och en kopp kaffe. Brukar annars bara äta två knäcke bröd och en kaffe kopp. Men om man äter en rejäl frukost på morgonen så står man sig läge och man håller blodsockret på en jämt nivå hela dagen.
Ska ta och börja plugga lite smått nu mednas frullen lägger sig, sen blir det gymmet.
Blir att sitta på en spinningcykel idag och köra järnet. Ska köra mycket kondition nu ett tag framöver så jävla trött på att vågen inte rör sig. Men är väl förmodligen för att jag styrketränar och bygger muskler.

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från Oslo helgen men det blev inte många bilder knäppta, hade fullt upp med annat vi :)





Kommentarer
Postat av: frida

Tusen tack Lina...kul att du tycker att det är intressant! Fin bild på dig! :)

2010-03-04 @ 15:35:55
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0